Pilates

Kiedyś forma rehabilitacji, dzisiaj – na szczęście! – forma zajęć ruchowych, których korzyści są nie do przecenienia. Pilates polega na zaktywizowaniu mięśni głębokich. Jednym z kluczowych założeń jest to, aby każdy jeden ruch był prowadzany z tzw. środka czyli od dolnej linii żeber do dolnej linii pośladkowej. W praktyce oznacza to bardzo dużą pracę mięśni brzucha, pośladków i grzbietu, przy jednoczesnej stabilizacji obręczy barkowej i biodrowej. Pilates dba o zdrowy kręgosłup, wysmukla ciało, uczy prawidłowej postawy, ale przede wszystkim uczy świadomości. Patrząc na lekcje pilatesa wszystko wydaje się bardzo łatwe i bezwysiłkowe. W rzeczywistoście, pilates jest bardzo trudną formą. I bardzo mądrą.

Zdrowy kręgosłup

Zdrowa Kobieta – na zdrowie! W trosce o zdrowe, 7mepoty stworzyły autorski program treningu prozdrowotnego skierowanego do kobiet. Lekcja ma na celu: przeciwdziałanie chorobom kręgosłupa, trening mięśni dna miednicy, wzmocnienie mięśni brzucha, nóg i ramion oraz uelastycznienie mięśni i powięzi. Zajęcia są skierowane dla osób w każdym wieku i o każdym poziomie zaawansowania.

Step

Zdrowa Kobieta – na zdrowie! W trosce o zdrowe, 7mepoty stworzyły autorski program treningu prozdrowotnego skierowanego do kobiet. Lekcja ma na celu: przeciwdziałanie chorobom kręgosłupa, trening mięśni dna miednicy, wzmocnienie mięśni brzucha, nóg i ramion oraz uelastycznienie mięśni i powięzi. Zajęcia są skierowane dla osób w każdym wieku i o każdym poziomie zaawansowania.

Mental Body

Zajęcia wzmacniające, które swoją formą zachwycają i uspakajają po ciężkim dniu. Dbając o każdy szczegół i wykańczając każdy jeden ruch, lekcja Mental Body stanowi wyjątkowo estetyczne doznanie, ale również i mocny trening nastawiony głównie na wzmocnienie mięśni nóg, pośladków i brzucha, oraz rozluźnienie mięśni szyi i górnej części pleców. Zajęcia są skierowane do osób, które prowadzą siedzący tryb pracy, a stres z nią związany objawia się wzmożonym napięciem mięśni karku. Mając to na uwadze, lekcja nie obejmuje ćwiczeń plyometrycznych (eksplozywnych, skocznych), aby nie przeciążać nie przygotowanych na to stawów. Zajęcia należą do bardzo bezpiecznych. Z powodzeniem mogą na nie uczęszczać kobiety w ciąży.

Deep Work

Program treningowy inspirowany filozofią i energetyką Dalekiego Wschodu oparty na koncepcji Yin i Yang. Początek lekcji to subtelne pobudzenie mięśni i stawów przypominające Jogę oraz Body Art. Wchodząc jednak dalej w trening, musisz stawić czoło swoim słabościom i pokonać własne ograniczenia. Deep WORK ® to wyjątkowy trening funkcjonalny, który nie tylko ćwiczy ciało, ale też i umysł. Stworzony przez fachowców najwyższej klasy dla osób lubiących wyzwania i otwartych na nowe koncepty.

Body ART

Body ART jest treningiem funkcjonalnym czerpiącym z tak cennych źródeł jak joga, pilates, wschodnie sztuki relaksacji i ćwiczeniach opartych na treningu powięzi, stabilizacji i równowagi. Treningi body ART są adresowane do osób nastawionych na świadomą pracę swojego ciała połączoną razem ze świadomą myślą. Według twórców metody, body ART jest czymś więcej niż treningiem. To nowatorski system łączący w sobie zarówno spuściznę po starożytnych naukach Wschodu oraz aktualną wiedzę o ludzkim ciele i najlepszych dla niego rozwiązaniach.

Organic Flow

Organic Flow został stworzony przez fizjoterapeutę specjalizującego się w pracy z układem nerwowym oraz doświadczoną trenerkę i prezenterkę. Tych dwoje specjalistów zawarło ze sobą pakt i postawiło sobie za cel zrobić coś, co może wywołać falę autonaprawy w ludzkim organizmie. Organicznie.Złe nawyki ruchowe, urazy oraz przebodźcowany układ nerwowy (stres, szybkie tempo życia, brak snu i odpowiedniego odpoczynku, niesprzyjająca dieta dla mózgu, niedobory witaminowe) są przyczyną bólów układu ruchu. Jednych zaboli kolano, drugich plecy, jeszcze innych szyja. Problem polega na tym, że jeśli boli kolano, to wcale nie oznacza, że to w nim tkwi problem, ale, że to tu problem znajduje dla siebie ujście z powodu dysharmonii w organizmie. Organic Flow opiera się na założeniu, że ciało jest całością zarządzaną przez mózg (układ nerwowy) i jako tako tą całość należy trenować. Organic Flow to symbioza mózgu z mięśniami, tkanką łączną, tkanką kostną. Po raz pierwszy to nie mięśnie są na pierwszym planie, ale zdrowie Twojego układu nerwowego. Ta gimnastyka mózgu może zmienić Twoje życie.

Meridian Stretch

Według tradycyjnych medyków chińskich choroby oraz nieszczęścia życiowe biorą się z zaburzonego przepływu energii Ch'i w ciele. Ten seans - STRETCHING MERIDIANÓW METODĄ MAKKO HO - jest dedykowany sferze energetycznej. Przywracając jej równowagę, nigdy nie zgadniesz co w Twoim życiu ulegnie polepszeniu. Stretching Meridianów przypomina nieco jogę. Grupa ustawia się w określonej pozycji i dąży do „zastygnięcia” w niej przy akompaniamencie swojego równomiernego oddechu i muzyki relaksacyjnej. Zajęcia trwają około 30 minut i ich zadaniem jest oczyścić się z wszystkiego, co zaburza przepływ energii. Seans jest odprężający i harmonizujący pracę narządów w ciele. Meridian Stretch jest doskonałym uzupełnieniem dla osób praktykujących jogę oraz zainteresowanych energetyką ciała.

Cross Woman

Dla kobiet z jajami i prawdziwych twardzielek. Cross Woman to trening adresowany dla kobiet, które lubią wychodzić poza strefę komfortu i stawiać sobie wysoko poprzeczkę. Mottem tych zajęć jest: „siła jest kobietą”. Udowadniamy, że tak jest.

Joga

Joga to najstarsza gimnastyka świata. Jest praktykowana od wielu tysięcy lat, a jej najważniejszym źródłem są spisane między 3 a 6 wiekiem przed naszą erą Jogasutry autorstwa Patańdżalego, ajurwedyjskiego lekarza. Joga może być rozumiana na dwa sposoby. Może być postrzegana jako system światopoglądowy, filozofię czy nawet religię oraz jako aktywność ruchowa. W cywilizacji zachodniej, dużo częściej jogę kojarzy się z praktyką asan. Również i w naszym klubie, joga jest wolna od światopoglądu i jest nauczana tylko i wyłącznie jako aktywność fizyczna. Niezaprzeczalnym faktem jest jednak jej znamienny wpływ na jasność myślenia, uspokojenie umysłu i zharmonizowanie pracy narządów wewnętrznych.Praktyka asan – czyli pozycji jogi - ma charakter terapeutyczny. Ich wykonywanie przynosi ulgę narządowi ruchu i znacząco wpływa na witalność regularnie ćwiczącego. Spośród najbardziej znanych korzyści praktykowania jogi, należy wymienić:

  • spowolnienie procesów starzenia,
  • profilaktyka chorób kręgosłupa,
  • lepsze radzenie sobie ze stresem,
  • spokojny sen,
  • uspokojenie układu hormonalnego
  • wyższa tolerancja na obciążenie intelektualne

  • Aerobik dla początkujących

    Wchodzisz do klubu. Pani z recepcji pokazuje Ci suto zapełniony grafik. Czytasz: shape. Fat burning. Cellulit killer. Płaski brzuch. Pilates. Joga. Step. O jejku… co o tym wszystkim myślec? Jesteś przecież pierwszy raz. Masz zapał, masz motywację. Ale o co chodzi z tymi wszystkimi nazwami?! Również i nasz klub przeszedł ten etap, kiedy nieśmiało zaglądającym klientkom proponował coś, co w ich oczach budziło lekki strach. Bijemy się w pierś i od teraz możecie wszystkim mówic: w 7mych potach jest AEROBIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH i nauka od podstaw:

  • kroków fitnessowych,
  • podstawowych ćwiczeń typu przysiad czy spięcie brzucha (tzw. brzuszki)
  • miła instruktorka
  • niekrępująca atmosfera
  • pełne zaufanie. Jak nauczysz się podstaw, zobaczysz, ze wszystkie te wymyślne nazwy z grafiku nie są Ci już straszne i będziesz mogła przebierać i szukać swoich idealnych zajęć dostosowanych do Twoich celów i upodobań. Pasuje Ci takie rozwiązanie?

  • Interval

    Interwały to treningi metaboliczne, uchodzące za najbardziej skuteczne w procesie odchudzania. Treningi są intensywne. Zawierają zarówno ćwiczenie siłowe oraz eksplozywne (wszelkie wyskoki i biegi), dlatego interwałom towarzyszy dość długa lista przeciwwskazań, niemniej jednak osobom dobrze do nich przygotowanych, taki trening przyniesie najwięcej korzyści i widocznie przyczyni się do zrzucenia zbędnych kilogramów. Przed przystąpieniem do zajęć, wskazana konsultacja z trenerem.

    Zumba

    Nie ma takiej osoby, której nie obiłoby się o uszy: ZUMBA! To zabawowa forma aktywności fitness połączona z tańcem i dobrą muzyką. Cieszy oko, raduje taneczne zapędy, bawi do łez. Szturmem zdobyła świat. Co więcej można dodać?